Direktlänk till inlägg 1 juni 2007

Bullbakning och resefunderingar

Av Lindisen - 1 juni 2007 16:41


Idag har det inte hänt så mycket, förutom att jag har rejält ont i ryggen...

Var uppe hos Vivi en sväng och fikade lite.

Sedan gick jag hem och kollade lite på nätet.

Vi vill ju åka någonstans runt februari-mars-08 om vi har råd.

Men VAR ska vi åka???

Thailand är ju väldigt lockande, och barnvänligt.

Men det är så vanligt och ALLA åker ju dit.

Börjat fundera lite på Indien, Kambodja, Brasilien...

Samma prisklass som till Thailand men jag tror att Indien är billigaste än så länge av det vi har kollat...

Men kan man åka dit med ett barn på typ 6 månader? J

a vi har ju tid att fundera alla fall, någonstans ska vi alla fall!


Bakat bullar! Och jag har lyckats oxå, tror jag.

Dom är inte hårda än så länge, men dom lär väl bli det när dom kallnat med min otur!

Fyllde dem med nötkräm, sååå gott!


Ikväll blir det hemma och se på tv.

Imorgon ska vi in till stan och gå på "smaka på stockholm" eller restaurangernas dag.

Ska bli härligt.

Sedan på kvällen ska vi på en pub och äta mat och se på fotbollen.

Ska bli roligt även om fotboll inte är mitt största intresse direkt,

men i bra sällskap god mat och en stor cola kan det nog bli rätt så trevligt!

 
 
helga

helga

1 juni 2007 17:02

Vilka smaskiga bullar. Gulligt av dig att bjuda!

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Tessah

Tessah

1 juni 2007 19:58

Ohhh! Dom där bullarna såg ju inte lite goda ut *mums*..

Såg ditt förra inlägg. Jag gick också media, vettifasen vad jag tänkte med det!!! ???? Finns ju INGA jobb inom det idag. haha.
Jag hade velat gått nått helt annat på gymnasiet. Men man vár väl ung och dum :)

http://www.tessah.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lindisen - 2 december 2008 18:23

www.lindisen81.blogspot.com

Av Lindisen - 31 januari 2008 09:42

vill ni läsa om mig, min dotter och en massa annat så kika in här; www.lindisen81.blogspot.com...

Av Lindisen - 6 juli 2007 14:45

www.lindisen81.blogspot.com  www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lin...

Av Lindisen - 9 juni 2007 08:58

  www.lindisen81.blogspot.com   välkommen dit!!! 

Av Lindisen - 6 juni 2007 07:10

  Här kommer jag att husera med min nya fina blogg;   http://www.lindisen81.blogspot.com/   http://www.lindisen81.blogspot.com/   välkommen dit, än så länge lite under uppbyggnad, men tanken är att ni där ska få följa mig, Johan och bebis samt få ta ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards