Alla inlägg den 22 februari 2007

Av Lindisen - 22 februari 2007 15:59

Har fått så himla ont i ryggen idag... Städade lite och fixade hemma, och efter att ha hållt igång i typ en timme var det dags för ryggen att strejka. Det lixom låser sig i ländryggen på höger sida... jag vill ju bara må bra!

Av Lindisen - 22 februari 2007 09:32

Titta in till någon när som helst om du känner för det. Säger de "Usch, är det du!" kan du ju titta ut igen.Källa: Nalle Puh

Av Lindisen - 22 februari 2007 09:13

Vaknade imorse och trodde att jag var på kanarieöarna! Det susade sådär i öronen och typ kluckade lite (kunde vara stranden). När jag tillslut tog mig upp, efter att ha insett att jag INTE var på kanarieöarna, tog jag ett glas vatten och tänkte i min ensamhet; jävla skitmorgon!Det susar, piper och låter i öronen idag så man kan tro att en hel orkester är på besök! Hur länge är det tillåtet att vara förkyld och ha ont i öronen?Teatern igår var väl rätt så okej... Helgonslegender hette den. Lite speciell, men det är väl så det ska vara att gå på teater... Och vi fick INTE NÅGON P-BOT!!! Själv va jag helt säker på att vi skulle få det, men Johan sa att nej nej det får vi inte! Och han hade ju rätt. Inget nytt har hänt med magen känns det som, den är likadan hela tiden just nu och växer inte alls... undrar om jag äter tillräckligt

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards