Alla inlägg den 15 mars 2007

Av Lindisen - 15 mars 2007 08:39

Johan gick runt och nynnade på Lisa Ekdahls Vem vet häromdagen. Hon är förövrigt en av mina gamla favoriter som jag nästan glömt bort helt! Sak samma, låter passar oerhört bra in på mig och Johan då det är som hon sjunger; vi kunde lika gärna aldrig möttsHär kommer texten och en länk där du kan lyssna på låten!http://www.youtube.com/watch?v=edcc3hopnH4Vem vetDu är en saga för god för att vara sanndet är en saga i sig att vi funnit varannvi kunde lika gärnaaldrig nånsin möttseller var vårt möteredan bestämt långt innan vi föttsvem vet, inte duvem vet. inte jagvi vet ingenting nuvi vet inget idagvem vet, inte duvem vet. inte jagvi vet ingenting nuvi vet inget idagVem vet, inte duvem vet. inte jagvi vet ingenting nuvi vet inget idagvem vet, inte duvem vet. inte jagvi vet ingenting nuvi vet inget idagDu är en saga för god för att vara sanndet är en saga i sig att vi funnit varannvi kunde lika gärnaaldrig nånsin möttseller var vårt möteredan bestämt långt innan vi föttsvem vet, inte duvem vet. inte jagvi vet ingenting nuvi vet inget idagvem vet, inte duvem vet. inte jagvi vet ingenting nuvi vet inget idag

Av Lindisen - 15 mars 2007 08:22

Igår åkte jag och Johan in till stan efter att jag slutat kl 12. Ryggen klarade sig helt ok, måste vara pga tensplattorna. Kanske man kan börja jobba 100% igen! Men har ju ansökt om hp, får jag det så blir det väl av att man slutar jobba helt. Men då kommer nästa problem... föräldrapengen... Har hört att den kan minskas om man blir sjukskriven under graviditet eller om man får hp... *suck* Varför ska sverige va så j-a snåla och krångliga med alla papper och grejer! Ja ja, i stan hitta Johan en parfym som lukta supergott, vi köpte underlägg till köksbordet, tulpaner på hötorget och lite mat till middagen. Det blev couscous-sallad med dressing och bröd. Ikväll ska vi åka och hämta de sista prylarna till vagnen och skötbordet! Så då blir det ännu mer saker här hemma! Men imorgon har jag tagit ut semester (turkiet på lördag, bara +15c där...) och jag ska städa och fixa ordentligt så Johan kan ta sig fram här hemma under veckan!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards