Direktlänk till inlägg 27 februari 2007

hjärtljud

Av Lindisen - 27 februari 2007 08:35

Ikväll ska vi till barnmorskan igen och få lyssna på den lillse hjärtljud! Sååå mysigt! Ska väl få väga mig oxå... tror inte jag har gått upp speciellt mycket, men man vet ju aldrig. Såg små bristningar igår på magen... ingen kräm i världen kan väl motverka det helt...*suck*Vi har köpt en fåtölj + fotpall på blocket som vi ska hämta efter att vi varit hos barnmorskan. En svart Poäng-fåtölj(ikea) i fuskskinn. Blir fint till Johans super duper snygga soffa! Längtar till vi har lite ordning här, nu blir man ju nästan lite rädd när man ser sig om... Men en hemtelefon har vi nu som fungerar! (Det var både svenska och turkiska sladdar till den innan det var klart...)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lindisen - 2 december 2008 18:23

www.lindisen81.blogspot.com

Av Lindisen - 31 januari 2008 09:42

vill ni läsa om mig, min dotter och en massa annat så kika in här; www.lindisen81.blogspot.com...

Av Lindisen - 6 juli 2007 14:45

www.lindisen81.blogspot.com  www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lin...

Av Lindisen - 9 juni 2007 08:58

  www.lindisen81.blogspot.com   välkommen dit!!! 

Av Lindisen - 6 juni 2007 07:10

  Här kommer jag att husera med min nya fina blogg;   http://www.lindisen81.blogspot.com/   http://www.lindisen81.blogspot.com/   välkommen dit, än så länge lite under uppbyggnad, men tanken är att ni där ska få följa mig, Johan och bebis samt få ta ...

Ovido - Quiz & Flashcards