Direktlänk till inlägg 2 mars 2007

Smärta vecka 18+5

Av Lindisen - 2 mars 2007 11:55

Denna underbara dag förändrades ganska snart till olidlig smärta! Men guuu va kul det är på jobbet! Barnen säger; jag har saknat dig, vad fin du är idag, så roligt när du är här...osv! Man blir så glad och får nästan små glädjetårar! Men denna satans rygg alltså! Var så himla bra i två dagar efter tensplattorna, nu är det som en blandning av ryggskott och ischias. Det strålar i sätet, ner i låren, vaderna... glömde visst ländryggen (där hugger det mest)Saknar min träning otroligt mycket! Men jag KAN INTE träna nu, hur gärna jag än skulle vilja. Dagdrömmer ibland om svettiga pass i spinningsalen (kunde ju varit JAG som var instruktören lixom), härliga cirkelträningspass till skön musik, och aerobicgolvet ska vi inte tala om! känna sig som en dansdrottning och sväva fram genom salen Jag saknar min massagekurs lite nu... eller inte kursen i sig, utan mina kursisar (Nako, Sofia, Sanna...) Ryggen har aldrig mått så bra som i sommras. Och diplomet kom ju tillslut! Men ska jag jobba mer aktivt som massör efter att ha fött barn så gäller det nog att läsa på lite mer anatomi! He he, radius, ullna, pisiformis, lateralt, distalt.... Ja massor är det! Men det är rätt så kul när man är hos sjukgymnasten och vet vad dom snackar omHur ryggraden är uppbyggd och allt det där!Nä nu ska jag ta mig i kragen! Fixa lite kaffe, lägga in lite bra låtar (lutar mot lite svenskt idag) och sätta igång och måla listen i hallen!På söndag ska jag träffa Miss Bundy!!! Längtar!!!På bilden är det Miss Bundy, vänster och jag till höger sommaren 2006.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lindisen - 2 december 2008 18:23

www.lindisen81.blogspot.com

Av Lindisen - 31 januari 2008 09:42

vill ni läsa om mig, min dotter och en massa annat så kika in här; www.lindisen81.blogspot.com...

Av Lindisen - 6 juli 2007 14:45

www.lindisen81.blogspot.com  www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lin...

Av Lindisen - 9 juni 2007 08:58

  www.lindisen81.blogspot.com   välkommen dit!!! 

Av Lindisen - 6 juni 2007 07:10

  Här kommer jag att husera med min nya fina blogg;   http://www.lindisen81.blogspot.com/   http://www.lindisen81.blogspot.com/   välkommen dit, än så länge lite under uppbyggnad, men tanken är att ni där ska få följa mig, Johan och bebis samt få ta ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards