Direktlänk till inlägg 5 mars 2007

onödigt fakta om mig!

Av Lindisen - 5 mars 2007 11:18

1. Var hittade du den här listan?Ronjas blogg2. Var är dina föräldrar födda?södra stockholm3. Vad är det senaste du installerade på datorn??4. Vilken är din favoritrestaurang?olika beroende på humör5. När badade du i en pool senast?oj... ingen aning!6. Har du varit med i någon skolpjäs?Ja massa sånna knasigheter när jag gick på folkhögskola7. Hur många barn vill du ha?Två eller tre8. Vilken musikstil tycker du mest illa om?tycker nog den mesta musiken är bra på sitt sätt... eller inte sån dödsmetall dom bara skriker på..9. Hade du lätt för att bestämma dig för vad du skulle rösta i valet?Inte speciellt intresserad10. Vad har du för TV-kanaler?1, 2, 3, 4, 5, 6 och MTV11. Har du åkt moped någon gång?Ja.12. Har du busringt någon gång?Ja.13. Har du fått felparkeringsböter?Ja14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?Nej, jag har höjdskräck 15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?Barcelona kanske...16. Har du en egen trädgård?Min balkong!17. Vilken är din favorit bland tecknade serier?Nalle Puh18. Kan du alla orden i nationalsången?nej det tror jag inte19. Badkar eller duschkabin?Både och.20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?Jakten på lycka21. Favoritpizza?capricciosa 22. Chips eller popcorn?chips23. Vilken färg på läppstift använder du?använder inte läppstift24. Har du rökt jordnötsskal någon gång?nope25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?haha nope26. Apelsin- eller äppeljuice?Apelsinjuice27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?Måste väl varit min Johan... elelr vi beställde nog hem!28. Favoritchoklad?nougat29. När röstade du senast?2006 var det va?30. När åt du en hemodlad tomat sist?allergisk mot tomater31. Har du vunnit en prispokal någon gång?näjag vill väl tro att jag är det!33. Klarar du att tanka själv?ha ha, ja!34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?nä35. Pepsi eller Coca cola?coca cola (pepsi max oxå)36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?ja37. Vad var det senaste du handlade?coca cola till bion38. Har du kräkts offentligt?nä.39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?kärleken har jag redan, nu letar vi efter pengarna!40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?Det är klart! elelr hur Johan?!41. Har du ringt något betalnummer?nope42. Kan man vara vän med sitt ex?det är svårt, men undantagsfall finns43. Vem var det du besökte på sjukhus senast?pappa44. Hade du mycket hår som liten bebis?ja när jag födde, sedan tappa jag allt. Sedan kom det tillbaka som tur va!45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?tror inte jag lagt in mobilsvar på min46. Vad har du i din väska?allt möjligt47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?kollar på tv, duschar å borstar tänderna!48. Vad är du tacksam för idag?Att jag har min underbara Johan och bebisen i magen!49. Vad lyssnar du på nu?svenska favoriter50. Vad ska du göra nu?snart åka och jobba

 
 
Ingen bild

Miss Bundy

5 mars 2007 11:48

Hörru... *punkt 48* Tack för den! *näe skoja bara... * hehe....

 
Ingen bild

Lindisen

5 mars 2007 12:23

He he, ja jag glömde visst skriva med dig oxå!

 
Ingen bild

Miss Bundy

5 mars 2007 13:16

Jag förstod att du hade glömt det... *s* ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lindisen - 2 december 2008 18:23

www.lindisen81.blogspot.com

Av Lindisen - 31 januari 2008 09:42

vill ni läsa om mig, min dotter och en massa annat så kika in här; www.lindisen81.blogspot.com...

Av Lindisen - 6 juli 2007 14:45

www.lindisen81.blogspot.com  www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lin...

Av Lindisen - 9 juni 2007 08:58

  www.lindisen81.blogspot.com   välkommen dit!!! 

Av Lindisen - 6 juni 2007 07:10

  Här kommer jag att husera med min nya fina blogg;   http://www.lindisen81.blogspot.com/   http://www.lindisen81.blogspot.com/   välkommen dit, än så länge lite under uppbyggnad, men tanken är att ni där ska få följa mig, Johan och bebis samt få ta ...

Ovido - Quiz & Flashcards