Direktlänk till inlägg 5 mars 2007

Onödigt test om mig!

Av Lindisen - 5 mars 2007 13:34

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?"en vän till honom hade precis varit på Le Trapeze..." ur sex and the city.2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?luft3. Vad var det senaste du såg på Tv?fotboll4. Utan att se efter,gissa vad klockan är:13.20 - Klockan var 13.365. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?radion, svenska favoriter6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?När jag gick från bilen igår kväll, ca 23.507. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?En blogg8. Vad har du på dig?mjukisar, tröja, kofta9. Drömde du någonting inatt? I så fall - vad?.............10. När skrattade du senast?igår tror jag11. Vad finns det på väggarna i rummet där du är nu?tapet med lite spackel som ska målas om12. Har du sett någonting konstigt på sistonde?konstigt?utmaning?14. Vilken var den senaste filmen du såg?jakten på lycka15. Om du blev multimiljonär vad skulle du köpa?hus, en lååång resa, och massa presenter till Johan och bebis!16. Berätta någonting om dig själv som folk inte känner till!pass!17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till poliktik och skuldkänslor, vad skulle det vara?Oj! vet inte, krig kanske!19. George Bush?...........20 - 21. Vad skulle dina barn heta, pojke & flicka?ha ha, ja det är en aktuell fråga just nu! 22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?japp23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?välkommen24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?dom som inte har något annat för sig!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lindisen - 2 december 2008 18:23

www.lindisen81.blogspot.com

Av Lindisen - 31 januari 2008 09:42

vill ni läsa om mig, min dotter och en massa annat så kika in här; www.lindisen81.blogspot.com...

Av Lindisen - 6 juli 2007 14:45

www.lindisen81.blogspot.com  www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lin...

Av Lindisen - 9 juni 2007 08:58

  www.lindisen81.blogspot.com   välkommen dit!!! 

Av Lindisen - 6 juni 2007 07:10

  Här kommer jag att husera med min nya fina blogg;   http://www.lindisen81.blogspot.com/   http://www.lindisen81.blogspot.com/   välkommen dit, än så länge lite under uppbyggnad, men tanken är att ni där ska få följa mig, Johan och bebis samt få ta ...

Ovido - Quiz & Flashcards