Direktlänk till inlägg 6 mars 2007

Promenad och klädparty

Av Lindisen - 6 mars 2007 09:08

Idag ska jag träffa en tjej från jobbet som också är hemma. Vi tänkte ta en liten promenad och prata lite strunt. Skönt att försöka röra på sig lite, får hoppas att rtggen gillar det också! Jag har fått en fortsatt sjukskrivning på 50% till den 15 april... Likabra det, vill ju kunna jobba, men att jobba 100% blir nog för mycket och att vara helt skukskriven skulle jag nog inte palla!Ikväll ska jag till en kompis som väntar sitt andra barn i april. Hon ska ha ett litet klädparty, med jättefina kläder från me and i. (www.meandi.se) Deras vårkollektion är ju helt underbar. Världens finaste barnkläder, dock lite dyra för plånboken... ja ja, EN sak kan man ju kanske köpa!Här är en favorit från me and i

 
 
Tessah

Tessah

6 mars 2007 14:56

*lämnar ett avtryck* dom har ju så ruskigt fina kläder me&i:) var på ett party hos en vän som säljer för ca en månad sedan. Blev en hel del shopping :P dyrt men fina :)

http://www.tessah.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lindisen - 2 december 2008 18:23

www.lindisen81.blogspot.com

Av Lindisen - 31 januari 2008 09:42

vill ni läsa om mig, min dotter och en massa annat så kika in här; www.lindisen81.blogspot.com...

Av Lindisen - 6 juli 2007 14:45

www.lindisen81.blogspot.com  www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lin...

Av Lindisen - 9 juni 2007 08:58

  www.lindisen81.blogspot.com   välkommen dit!!! 

Av Lindisen - 6 juni 2007 07:10

  Här kommer jag att husera med min nya fina blogg;   http://www.lindisen81.blogspot.com/   http://www.lindisen81.blogspot.com/   välkommen dit, än så länge lite under uppbyggnad, men tanken är att ni där ska få följa mig, Johan och bebis samt få ta ...

Ovido - Quiz & Flashcards