Direktlänk till inlägg 8 mars 2007

För att du finns- Sonja Aldén. Till min Johan

Av Lindisen - 8 mars 2007 10:44

Här är texten på Sonja Aldéns låt "För att du finns". Tillägnar den till min underbara Johan som är det finaste som fins! (ja, du är oxå fin Miss Bundy ;-))Lägger in en länk oxå där du kan lyssna på låten http://artists.letssingit.com/melodifestivalen-lyrics-sonja-alden-for-att-du-finns-r9hrc8jLätta spår i sanden Och en vind som smeker ömt Jag är så lycklig att jag fann den Den lyckan som jag alltid drömt Så kom närmre mig Låt mig värma dig För att du finns För att du kan Du leder vågorna mot land Du river murarna mot världen För att du ser För att du förstår Nu lyser himlen där jag går Du tar min hand och visar vägen När du står framför mig Då ter sig allting som det ska Så kom närmre mig För att du finns För att du kan Du leder vågorna mot land Du river murarna mot världen För att du ser För att du förstår Nu lyser himlen där jag går Du tar min hand och visar vägen För att du älskar idag För att du älskar som jag (För att du finns) (För att du kan) (Du leder vågorna mot land) Du river murarna mot världen För att du ser För att du förstår Nu lyser himlen där jag går Du tar min hand och visar vägen För att du älskar idag För att du älskar som jag Som jag

 
 
Tessah

Tessah

8 mars 2007 16:57

Ååå, mycket bra låt :)

http://www.tessah.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lindisen - 2 december 2008 18:23

www.lindisen81.blogspot.com

Av Lindisen - 31 januari 2008 09:42

vill ni läsa om mig, min dotter och en massa annat så kika in här; www.lindisen81.blogspot.com...

Av Lindisen - 6 juli 2007 14:45

www.lindisen81.blogspot.com  www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lin...

Av Lindisen - 9 juni 2007 08:58

  www.lindisen81.blogspot.com   välkommen dit!!! 

Av Lindisen - 6 juni 2007 07:10

  Här kommer jag att husera med min nya fina blogg;   http://www.lindisen81.blogspot.com/   http://www.lindisen81.blogspot.com/   välkommen dit, än så länge lite under uppbyggnad, men tanken är att ni där ska få följa mig, Johan och bebis samt få ta ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards