Alla inlägg den 3 maj 2007

Av Lindisen - 3 maj 2007 20:38

jag lägger upp mona digiscrap i min pixbox istället;  www.lindisen1981.pixbox.se

Av Lindisen - 3 maj 2007 18:18


gudbarn/brorsbarn, så söt! 

Av Lindisen - 3 maj 2007 08:48

Jag vill ju vara pigg och glad med massor av energi som spritter i kroppen... det är ju vår!


Tankebanorna har förändrats en hel del sedan graviditeten startade, snart är jag i mål! WEEEEEEEEE

Från början var det oro för ALLT...


Sen var det lättnad...


Efter det var det glädje och förväntan...


Och nu har jag nog hamnat i gnällträsket med krämpor och annat otrevligt som man bara vill bli av med.

Ja ja så är det och det är bara att stå ut den sista tiden.


Kommer sakna jobbet sjukt mycket, gör det redan nu då jag jobbar 50%, och snart är jag väl sjukskriven på 100%... Men dom finns ju kvar, och alla barnen med för den delen. Det finns ju några barn man ALDRIG kommer att glömma, som verkligen fått en speciell plats i ens hjärta. Kram til lalla er.


I helgen åker vi till Dalarna och träffar Johans mormor. Ska bli kul. Dessutom var det någon marknad oxå som v iska besöka. Skönt att komma hemifrån lite, som en liten minisemseter.


Satt och tittade igår i broschyrer från Waxholmsbolaget. Vi funderar på att dra ut med Waxholmsbåten lite i sommar, vad gör man inte när man inte har egen båt men ÄLSKAR havet, skärgården, solen, varma klippor, picnic...

He he, får se om det blir lika mysigt när man är höggravid oxå!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards