Alla inlägg den 17 maj 2007

Av Lindisen - 17 maj 2007 17:44

Håller på att fila lite på brevet som ska med till förlossningen, med mina tankar/funderingar/önskemål osv...

Inte helt lätt det där så det är ju bra att vara ute i god tid! Det är trots allt bara 73 dagar kvar till beräknad födelse!

Om någon som läser detta har erfarenhet kring brevet så hjälp mig gärna med tips kring formulering, innehåll osv. Kommentera här i bloggen!!

När jag är klar med mitt brev lägger jag upp det här på bloggen så kan ni kritisera och hjälpa till att göra det ännu bättre!

Av Lindisen - 17 maj 2007 12:13

Måste man fly landet för att få lite sol och värme eller? Helt sjukt, det är den17 maj och solen har lyst med sin frånvaro i typ två veckor nu! Man blir ju så trött på det här. Mina blommor på balkongen vill verkligen inte det här, dom vill ha sol. JAG vill ha sol!


Idag har mamma kommit förbi. Först fikade vi med nybakade vaniljbullar, mums. Nu hjälper hon mig att putsa fönstren i hela lägenheten!

Känns sååå skönt att få det gjort. Jag vågade inte riktigt mig på det då jag varit nästan helt sängbunden i två dagar efter att ha röjt i klädkammaren... Så hon ställde upp med att hjälpa till!

Jag har under tiden lagt in lite ren tvätt i garderoben, plockat lite och strykit köksgardinerna. Det får jag nu känna av genom typ tusen knivar som skär mig inne i vänster skinka ner i lår och fot, in mot ljumskarna... *suck* Jag har ju inte gjort mycket alls, ändå får jag så otroligt ont!

Jag hoppas verkligen det här går över så fort lilla bebisen är ute. Har dock hört att det kan sitta kvar även efter förlossningen en tid om man har otur...

Så nu sitter jag här och tittar på när mamma jobbar, lite dåligt samvete får man ju...


kanske ska fixa lite kaffe åt henne då

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards