Alla inlägg den 10 maj 2007

Av Lindisen - 10 maj 2007 18:04

Idag har jag varit på läkarbesök på Täby närsjukhus för att kolla upp min tå. Har en sån där snygg tåknöl som gör ont...

har haft ont i flera år men aldrig tagit mig tid att kolla upp den. Efter att ha stått i kölista i ca fyra månader för att träffa en ortoped så var dagen D kommen!

Men, besöket tog inte mer än tre minuter kanske. Han konstaterade att en operation av knölen var aktuell då jag har ont, men inget kan göras under graviditeten då man måste röntga. Och efter att bebisen kommit måste jag vänta MINST ett år då det är lååång läkningstid efter operation.

Läkningen ska ta ungefär två till tre månader på kryckor och inget bärande av bebis... Så det är bara till att stå ut. Har jag klarat mig i 26 år så klarar jag nog ett par år till, men skulle ju va så skönt att få det gjort!

Jag passade på att titta lite i Täby centrum på lite saker då min brors son blir fyra idag, grattis killen, älskar dig!

Hittade en pysselbok som jag tror passar honom, han är riktigt bra på knep o knåp som prick till prick och hitta hem.

Han ska få en ryggsäck oxå, men hittar inte RÄTT! Han kan ju inte ha vad som helst, bara det bästa är bra nog till lillprinsen!

Ska dit på lördag på kalas, längtar till dess. Får se vad han säger om min mage nu då som växt en del sedan sist han såg mig.

Efter Täby Centrum tog jag en snabbfika med Vivi, sedan var det dags att åka och jobba.

Gick bra, men kände av höfterna otroligt mycket. Känns ju annars ganska bra på dagarna när jag inte gör så mycket... men men det är roligt att vara där iallafall med alla söta små barn!

Nu sitter jag och gör inte så mycket, ska duscha sedan åka ocj hämta Johan i Mörby. Brukar göra det på torsdagarna när han har spelat fotboll!


Om jag orkar fixa så blir det äååelpaj ikväll.

 

Alexander 4 år 10 maj 2007 

Av Lindisen - 10 maj 2007 09:30

Ha ha, Angelica och akw har nu kommenterat i föregående inlägg.. angående ålderstestet!

Jag är ju som ni ju!! Men ändå blev jag 41 lixom!

Nä väx upp nu tjejer och mogna till er lite ;-)

kram på er 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards