Direktlänk till inlägg 17 maj 2007

Funderingar runt förlossningsbrevet

Av Lindisen - 17 maj 2007 17:44

Håller på att fila lite på brevet som ska med till förlossningen, med mina tankar/funderingar/önskemål osv...

Inte helt lätt det där så det är ju bra att vara ute i god tid! Det är trots allt bara 73 dagar kvar till beräknad födelse!

Om någon som läser detta har erfarenhet kring brevet så hjälp mig gärna med tips kring formulering, innehåll osv. Kommentera här i bloggen!!

När jag är klar med mitt brev lägger jag upp det här på bloggen så kan ni kritisera och hjälpa till att göra det ännu bättre!

 
 
Caroline m Manne

Caroline m Manne

17 maj 2007 21:52

Jag hjälper gärna till :) Men på vårt brev stod det bara "lustgas, ryggbedövning..." men försöker gärna ändå sen.
Tråkigt att vissa får så ont av världens upplevelse... Hoppas det blir bättre! Snäll mamma du har som hjälper till, ovärderligt!

http://mannis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lindisen - 2 december 2008 18:23

www.lindisen81.blogspot.com

Av Lindisen - 31 januari 2008 09:42

vill ni läsa om mig, min dotter och en massa annat så kika in här; www.lindisen81.blogspot.com...

Av Lindisen - 6 juli 2007 14:45

www.lindisen81.blogspot.com  www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lin...

Av Lindisen - 9 juni 2007 08:58

  www.lindisen81.blogspot.com   välkommen dit!!! 

Av Lindisen - 6 juni 2007 07:10

  Här kommer jag att husera med min nya fina blogg;   http://www.lindisen81.blogspot.com/   http://www.lindisen81.blogspot.com/   välkommen dit, än så länge lite under uppbyggnad, men tanken är att ni där ska få följa mig, Johan och bebis samt få ta ...

Ovido - Quiz & Flashcards