Direktlänk till inlägg 21 maj 2007

Sååå lycklig

Av Lindisen - 21 maj 2007 13:39

Kom bara att tänka på att jag är så otroligt lycklig!

Delar mitt liv med världens mest underbara kille och snart får vi en liten bebis! Innan jag träffade Johan var det mesta si och så med ALLT, nu är det bara på ett sätt; helt underbart!

Och det bästa av allt är att det bara känns bättre och bättre för var dag som går. Även om vi i mångas ögon säkert har det "tråkigt" på kvällarna så har jag det helt underbart.

Men som gravid och med krämpor och allt vad det är så orkar man inte med så mycket mer än att glo på tv på kvällarna eller bara sitta i soffan och prata och äta godsaker ;-)

Jag trivs iallafall väldigt bra med min situation just nu.

Funderar lite på hur jag ska fortsätta min självbiografi jag håller på med... Har inte skrivit på säkert två år nu och på något sätt ska jag få den tragiska berättelsen att framstå som enorm lycka...

ja ja det kanske blir bra tillslut bara jag hittar motivationen till att skriva igen.

Får se vad jag gör av min lilla berättelse, måste utveckla, formulera om... ja fixa det mesta. Jag har skrivit den med ett väldigt enkelt språk direkt ur hjärnan. Vill inte komplicera in en massa uttryck och meningar som inte är JAG, då blir det inte äkta, som den hedenbergare jag är!

Ha ha, hedenbergare ja... har ju ALLTID drömt om att få vara en sån där hedenbergare (mammas flicknamn hedenberg alltså).

Från att ha varit en tråkig Engström bytte jag ju efternamn till Hedenberg typ år 2000 tror jag det var... 

Men jag har nog aldrig lärt mig leva med det efternamnet... folk kallar mig fortfarande för Engan, lill-engan osv... Och jag vet ju att Engan, det är ju jag det.

Men men det är ju bara ett efternamn!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lindisen - 2 december 2008 18:23

www.lindisen81.blogspot.com

Av Lindisen - 31 januari 2008 09:42

vill ni läsa om mig, min dotter och en massa annat så kika in här; www.lindisen81.blogspot.com...

Av Lindisen - 6 juli 2007 14:45

www.lindisen81.blogspot.com  www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lin...

Av Lindisen - 9 juni 2007 08:58

  www.lindisen81.blogspot.com   välkommen dit!!! 

Av Lindisen - 6 juni 2007 07:10

  Här kommer jag att husera med min nya fina blogg;   http://www.lindisen81.blogspot.com/   http://www.lindisen81.blogspot.com/   välkommen dit, än så länge lite under uppbyggnad, men tanken är att ni där ska få följa mig, Johan och bebis samt få ta ...

Ovido - Quiz & Flashcards