Direktlänk till inlägg 31 maj 2007

videokamera och bil

Av Lindisen - 31 maj 2007 09:43


Igår va Johan ledig, så skönt att vara med varandra en hel dag!

Jag jobbar ju egentligen på onsdagar men hade bytt då de behöver mig en fredag.

Vi åkte in till Täby centrum och tittade lite och så tog vi en fika med Angelica.

Jag hittade ett par svarta sommarbyxor i tyg, nu är det bara solen som saknas! Johan hittade ett linne två t-tröjor och solbrillor.

Sedan gick vi runt lite och kollade vad en videokamera skulle kosta och vi hittade en vi ville ha,

men då vi hade pengarna på fel konto så tänkte vi att vi väntar.

Väl hemma igen så funderade vi lite, vil VILL ha den kameran...

Så vi förde över pengar och så bar det iväg igen.

Den här gången var Åke med då vi tänkte kika på en bil nere vid Länna i Arninge oxå.

Först åkte vi till onoff i täby och köpte videokameran. Så nu kan vi filma våran lilla bebis när hon väl är här!

Efter det åkte vi ner till Arninge.

Vi tittade på en röd Peugeot 406, 2,0T -99;a. Den va fin, lite småsliten i lister och smårepor på sidan,

men den gick bra och kändes säker.

Tyvär har vi inte pengarna, ännu! Så vi får hålla tummarna att bilen finns kvar ett tag till.


Idag ska jag jobba, får se hur det går med värkande höfter å rygg, blir bara värre nu känns det som.

Var ju helbra ett tag men nu har jag haft ont i typ tre-fyra dagar i rad...

På måndag ska jag till läkaren,

får se då om jag blir sjukskriven på 100%

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lindisen - 2 december 2008 18:23

www.lindisen81.blogspot.com

Av Lindisen - 31 januari 2008 09:42

vill ni läsa om mig, min dotter och en massa annat så kika in här; www.lindisen81.blogspot.com...

Av Lindisen - 6 juli 2007 14:45

www.lindisen81.blogspot.com  www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lin...

Av Lindisen - 9 juni 2007 08:58

  www.lindisen81.blogspot.com   välkommen dit!!! 

Av Lindisen - 6 juni 2007 07:10

  Här kommer jag att husera med min nya fina blogg;   http://www.lindisen81.blogspot.com/   http://www.lindisen81.blogspot.com/   välkommen dit, än så länge lite under uppbyggnad, men tanken är att ni där ska få följa mig, Johan och bebis samt få ta ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards