Alla inlägg den 1 april 2007

Av Lindisen - 1 april 2007 16:41

Ja då va det april nu då! Våren står runt knuten och allt känns underbart! Men jag lovar, inom de närmaste veckorna kommer snön tillbaka för att retas lite, lagom till man bytt till sommardäck och vårstädat bilen! Jag blir galen på min trötthet. Den tar knäcken på mig! Ryggen har jag börjat stå ut med och inse att jag har ont. Inte mycket att göra. Men tröttheten kommer jag nog aldrig lära mig att klara av... Känner mig typ utbränd även om jag sover bra, jobbar fyra timmar om dagen och solen skiner. Våren är ju annars höjdpunkten innan sommaren... Jag vill vara PIGG!!! Går in i vecka 23 idag och ska lägga upp en ny magbild senare. Johan ska få ta en bild ikväll så lägger jag väl upp den så fort jag bara orkar! Trädgårdsmässan va sådär... fanns inte så mycket för balkong som det gjorde för två år sedan. Men men, köpte lite fröer och en rolig knöl!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards