Alla inlägg den 15 april 2007

Av Lindisen - 15 april 2007 17:21

Så nu har jag fotat lite hur balkongen ser ut i dagsläget! Massor kvar att göra; putsa glaset på balkongräcket, mera blommor, ta bort lite onödigt skräp.... ja det finns mer att göra. Sedan ska ett vindskydd upp oxå eftersom vi inte har inglasad balkong. Man får ta en sak i taget! Ikväll ska vi iallafall sitta därute och äta middag, hoppas det inte blir för kallt. Har lagt upp lite bilder på balkongen, somden är just nu, i pixbox.


www.lindisen1981.pixbox.se

Av Lindisen - 15 april 2007 09:28

Då har man köpt växter till balkongen då!

På vägen hem från brorsan stannade jag till vid Plantagen i södertälje. Köpte en hel del fina blommor att plantera.

Får väl lägga upp en bild sedan när jag är klar ute på balkongen. Har precis olja in möblerna. Och det doftar sådär underbart av sommar! Påminns om havet, när man va liten och åkte båt ute bland öarna runt Vaxholm, eller när vi tog båten ut för att pimpla lite strömming! Såååå härligt.

Balkongen kommer bli min egen lilla oas i sommar när jag sitter här med min gravidmage och inga andra är hemma.

Nä nu ska jag sätta igång och plantera!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards