Alla inlägg den 4 april 2007

Av Lindisen - 4 april 2007 21:30

Du är allt jag nånsin önskat, du är allt jag nånsin drömt.Du är den som får mig minnas alla drömmar jag har glömt.Och du är den som får mig hoppas, du är den som får mig le.All min kärlek får du bära, hela livet vill jag ge.För du är där när ingen ser mig, du är där när stormen yr.Du är där när natten skrämmer och du är där när dagen gryr.Och jag vill alltid ha dig nära, när som åren växt till år.Och vad livet vill oss lära, är att framtiden är vår. La la la la la?.När som klockorna har stannat och tiden tycks stå still.Och man inte vågar säga det man längst i hjärtat vill.Då ska vi ta varandras händer, då ska vi minnas denna dag.Och förstå vad som än händer är det alltid du och jag.För du är allt jag nånsin önskat, du är allt jag nånsin drömt.Du är den som får mig minnas alla drömmar jag har glömt.Du är den som får mig hoppas, du är den som får mig le.All min kärlek får du bära, all min längtan vill jag ge.Ja all min kärlek får du bära, hela livet vill jag ge.

Av Lindisen - 4 april 2007 20:04

Ja snart är vi klara i vardagsrummet! Börjar se ljuset. På fredag ska vi inhandla lite saker; bokhylla dvd-skåp byrå (till barnkläder) nattduksbord balkongmöbler golvlampa taklampa duschdraperi gardinfästen halkskydd till mattornaJa det var väl de saker som vi kommit fram till en så länge, mer blir det väl när man väl är på ikea! Vi tänkte åka dit på fredag, blir väl kungens kurva då som är lite större än Barkarby. Vi ska få hjälp med en bil som har dragkrok och låna ett släp gratis, skönt! Sedan ska allt bara snickras ihop, och så ska vi städa, städa och städa! Efter det kan vi börja bjuda hem folk! Trodde min rygg skulle gå av idag. Vill ju så gärna tro att jag kan göra mer saker än jag klarar av. På jobbet bar jag lite stolar och fixade och när jag kom hem hjälpte jag till att måla lite. Efter det var sängen ett faktum... Fick lägga mig och vila då jag hade ondare än någonsin! Nu känns det lite bättre. Ska åka och köpa pizza sedan är det tydligen fotboll som gäller på tv:n!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards