Alla inlägg den 13 april 2007

Av Lindisen - 13 april 2007 09:50

Jaha vad ska man till att göra i helgen då...? Tror jag har hela helgen uppspikad men vet inte riktigt. Ikväll ska vi (eller Johan) montera ihop tv bänken om orken finns. Så det blir väl lite mat och sedan tv tittande kan jag tänka mig. Kanske en promenad ner till hamnen och ta en glass... kanske blir försent... På lördag så flyttar min brorsa till ett gulligt litet hus (lite smått avis) så tänkte åka dit för att titta på när flyttlasset går. Jag kan ju alltid vara barnvakt eller sitta i solen och ha det bra! Även om jag gärna vill hjälpa till att bära saker så pallar inte ryggen. Ska ju köra hem därifrån sedan oxå, och det är väl typ 15 mil. Jobbigt att hålla ner gasen och att koppla när man har ont. Söndagen blir till att ägna åt hemmet. Kanske åka och se om coop har fått in stolsdynorna till balkongmöblerna... Köpa blomjord måste jag oxå göra! Plantera och fixa blir det på söndag.Ser fram emot att jobba idag! Solen skiner och det är VARMT. Börjar jobba 12.45 och då kommer vi att vara ute hela eftermiddagen. Äta mellanmål ute och sedan sitta och mysa i solen. Kanske ta ut en filt och sitta ner och läsa en bra bok för barnen eller så!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards