Alla inlägg den 3 april 2007

Av Lindisen - 3 april 2007 17:49

Till JohanDet bästa som finnsAtt somna på kvällen i din famn är det bästa som finnsAtt vakna på morgonen i din famn är det bästa som finnsAtt göra absolut ingenting med dig är det bästa som finnsAtt driva runt på stan utan mål med dig är det bästa som finnsAtt prata strunt med dig i timmar är det bästa som finnsAtt allt känns så bra är det bästa som finnsAtt veta att du är min är det bästa som finns

Av Lindisen - 3 april 2007 12:18

När jag var i turkiet hittade vi ju frön som vi fick med oss hem! Och tro det eller ej, men de har börjat blomma! Fan va coolt! Det sticker upp två små gröna grejer ur jorden, jag har inte en aning om vad det ska bli av dessa växter. Bara att vänta och se!Nu hade jag tänkt åka in till Täby Centrum en stund, hoppas på att man kan lura med någon! Ska hitta en liten påskpresent till Johan tänkte jag.Jag har varit med på auktioner på tradera och vunnit en massa billiga kläder!! En jättesöt sverigetröja till bebis i strl 52 för 11kr, fick hem den idag. Den va verkligen supersöt och prislappen va tillåmed kvar=oanvänd!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards