Alla inlägg den 5 april 2007

Av Lindisen - 5 april 2007 11:47

Underskatta inte värdet av att göra Ingenting, av att bara ströva omkring alldeles ensam, lyssna på allt som man inte kan höra och bara ha det braKälla: Nalle Puh

Av Lindisen - 5 april 2007 09:32

Jobbar sista dagen idag innan påsk. Hade nog inte pallat med en dag till... Ryggen ger inte med sig och igår nådde jag nog toppen av smärta... Kunde inte röra mig på kvällen, och när jag la mig för att sova kunde jag inte vända mig om.Kände mig helt handikappad, inte roligt. Idag känns det lite bättre, men lite öm känner jag att jag är runt bäcken, lår och ljumskar.Solen skiner iallafall, och det är ju skönt. Så är man ledig till på tisdag!Pratade nyss med min läkare. Har fått sjukskrivningen förlängd på 50% till sista maj. Ska på ett återbesök till henne i slutet av maj för att se om jag ska bli sjukskriven på 100% sista tiden. Gäller nu bara att få försäkringskassan på min sida... Vad gör jag om jag inte får förlägningen godkänd då...? Utan pengar blir det ju inte helt lätt...Har fixat min deklaration oxå. Deklarerade över nätet. Från att ha haft en restskatt på 2000 spänn tror jag att det blir runt 5000 tillbaka istället! Är ju aldrig fel. Men man ska väl inte ta ut någon glädje i förskott kanske...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards