Alla inlägg den 6 april 2007

Av Lindisen - 6 april 2007 19:22

Så kom vi äntligen iväg till Ikea för att handla våra saker! Först var vi till Kungens kurva och köpte lite småsaker, efter det bar det vidare till Barkarby för att inhandla resten! Det blev en hel del; nattduksbord, byrå, två bokhyllor, balkongmöbler och en massa småsaker. Nu håller vi för fullt på att snickra ihop allt oxå. Det kommer att bli superbra. Vi har dock lite kvar att köpa, som spegel och lampor till sovrummet. Fick en påskpresent av min älskling idag. Ett jättefint påskägg som innehöll en massa goda chokladägg från NK och sedan ett par Björn Borg boxertrosor! Så söt han är. Av mig fick han Emilio-boxers, ansiktsskrubb, nagelborste och en tvättsvamp. Fick ju massagebänken såld, för 3200 kr. Så nu har vi beställt en bärbar dator som jag hoppas kommer i veckan. Då blir vi av med det fula databordet som jusst nu står mitt på golvet i vardagsrummet... Imorgon ska vi fortsätta att sätta ihop möblerna, nu har vi iallafall börjat och det känns sååå skönt! Visst ja, fick ju sommardäck gratis av mammas sambo och han säger att jag kan sälja mina fina fäljar till golfen vid sidan av bilen! Så han tyckte jag borde få runt 2-2500 kr för dem! De är ju himla snygga alltså!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards