Alla inlägg den 2 april 2007

Av Lindisen - 2 april 2007 16:15

sådär ja! Nu har jag oxå fixat pixbox som alla andra verkar ha! Har bara lagt upp ett album än så länge, men det komemr mera! Adressen är; www.lindisen1981.pixbox.se

Av Lindisen - 2 april 2007 15:26

Gu vilken seg dag, känns som det aldrig ska bli kväll ju! Vill att Johan ska vara hemma nu! Efter att jag kommit hem från jobbet att jag fått några timmar att gå genom att plantera lite fler fröer. Nu har jag ingen plats i fönstren längre så måste vänta tills jag kan ha de ute på balkongen dygnet runt. Tror det blir balkongmöblerna från ikea. Det bör funka om man sågar av lite av bordet på varje sida av det som sticker ut. Ska mäta igen på balkongen och kolla möblerna på ikea, har ju bara tittat på hemsidan. Måste se så man verkligen kan såga av utan att det kommer se konstigt ut... Ikväll ska jag lägga mig en stund med mina tens plattor. Får ju ont i ryggen och höfter bara av att tänka på att jobba... Jag har hunnit vila en timme oxå... Skulle nog kunna sova ett par timmar till, men måste försöka hålla mig lite vaken. Bebis sparkar och vänder sig mer och mer för varje dag. En del kvällar är helt otroliga. Sprattel, sprattel, sprattel! Men mysigt är det.

Av Lindisen - 2 april 2007 07:37

Här kommer nytagna magbilden för vecka 23

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards