Alla inlägg den 22 april 2007

Av Lindisen - 22 april 2007 19:33

Sådär, nu har jag lagt ut annons på pärlan (bilen) på blocket! Skrev 8500 i annonsen då JAG tycker hon är värd det och mycket mer. Skrev oxå bvsa och att bara ringa om man är intresserad på riktigt! Hoppas man då kan undvika alla dom där... ja  ni vet väl vad jag menar. Kan tänka mig att sälja henne för MINST 6500 till rätt person.


Efter en alldeles för rörig dag är jag helt slut i kroppen och i huvudet! Ska sova tidigt idag, skulle nog kunna somna nu på en gång om jag bara la mig i sängen.

Inget roligt på tv är det heller, så börjar väl med att borsta tänderna trots att klockan inte är mer än 19.30, sedan lägger jag mig nog i sängen och fortsätter boken jag läser just nu ; Kärleksbarn av Lotta Thell.Har läst hennes tidigare böcker och dom är verkligen fängslande om man gillar verklighetsberättelser.

...

Av Lindisen - 22 april 2007 14:50

...


finns väl inte så mycke mer att skriva idag...

Går in i vecka 26 och 98 dagar kvar till beräknad födelse... borde väl skina som en sol då? 


*suck* 

Av Lindisen - 22 april 2007 09:26

Har knappt sovit en blund inatt pga halsbränna! Fy f-n säger jag bara!! Sved nere i halsen och ner mot bröstet, var så obehagligt!

Vid halv tre inatt ringde jag lilla mamma och fråga vad jag skulle göra. Hon kunde ju inte göra så mycket mit i natten, men tipsade om ett glas mjölk och att lägga huvudet högt.

Ja LIIITE bättre blev det väl, men efter ett tag fick jag ont i magen och mådde illa av mjölken... Så idag är jag inte det minsta utvilad!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards