Direktlänk till inlägg 3 april 2007

Det bästa som finns

Av Lindisen - 3 april 2007 17:49

Till JohanDet bästa som finnsAtt somna på kvällen i din famn är det bästa som finnsAtt vakna på morgonen i din famn är det bästa som finnsAtt göra absolut ingenting med dig är det bästa som finnsAtt driva runt på stan utan mål med dig är det bästa som finnsAtt prata strunt med dig i timmar är det bästa som finnsAtt allt känns så bra är det bästa som finnsAtt veta att du är min är det bästa som finns

 
 
Ingen bild

sisseL

4 april 2007 13:45

hej din gamla tjockkorv
jag försker få tag på dig men det går ju inte så bra...tänke om du ville hänga eller så.

kram och lyck till med att klämma ut det lilla mojset
kram/sisseL

 
Ingen bild

Lindisen

4 april 2007 19:32

Till sisseL; om du ser detta, jag har nytt nr, du kanske inte har det? Tror jag inte har ditt...Men maila mig så får vi varandras nr. Jag o Nako pratade om att dra ut till Lillsved å hälsa på dig nån gång, får väl se när vi har tid! kram på dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lindisen - 2 december 2008 18:23

www.lindisen81.blogspot.com

Av Lindisen - 31 januari 2008 09:42

vill ni läsa om mig, min dotter och en massa annat så kika in här; www.lindisen81.blogspot.com...

Av Lindisen - 6 juli 2007 14:45

www.lindisen81.blogspot.com  www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lin...

Av Lindisen - 9 juni 2007 08:58

  www.lindisen81.blogspot.com   välkommen dit!!! 

Av Lindisen - 6 juni 2007 07:10

  Här kommer jag att husera med min nya fina blogg;   http://www.lindisen81.blogspot.com/   http://www.lindisen81.blogspot.com/   välkommen dit, än så länge lite under uppbyggnad, men tanken är att ni där ska få följa mig, Johan och bebis samt få ta ...

Ovido - Quiz & Flashcards