Direktlänk till inlägg 4 april 2007

Snart klara!

Av Lindisen - 4 april 2007 20:04

Ja snart är vi klara i vardagsrummet! Börjar se ljuset. På fredag ska vi inhandla lite saker; bokhylla dvd-skåp byrå (till barnkläder) nattduksbord balkongmöbler golvlampa taklampa duschdraperi gardinfästen halkskydd till mattornaJa det var väl de saker som vi kommit fram till en så länge, mer blir det väl när man väl är på ikea! Vi tänkte åka dit på fredag, blir väl kungens kurva då som är lite större än Barkarby. Vi ska få hjälp med en bil som har dragkrok och låna ett släp gratis, skönt! Sedan ska allt bara snickras ihop, och så ska vi städa, städa och städa! Efter det kan vi börja bjuda hem folk! Trodde min rygg skulle gå av idag. Vill ju så gärna tro att jag kan göra mer saker än jag klarar av. På jobbet bar jag lite stolar och fixade och när jag kom hem hjälpte jag till att måla lite. Efter det var sängen ett faktum... Fick lägga mig och vila då jag hade ondare än någonsin! Nu känns det lite bättre. Ska åka och köpa pizza sedan är det tydligen fotboll som gäller på tv:n!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lindisen - 2 december 2008 18:23

www.lindisen81.blogspot.com

Av Lindisen - 31 januari 2008 09:42

vill ni läsa om mig, min dotter och en massa annat så kika in här; www.lindisen81.blogspot.com...

Av Lindisen - 6 juli 2007 14:45

www.lindisen81.blogspot.com  www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lin...

Av Lindisen - 9 juni 2007 08:58

  www.lindisen81.blogspot.com   välkommen dit!!! 

Av Lindisen - 6 juni 2007 07:10

  Här kommer jag att husera med min nya fina blogg;   http://www.lindisen81.blogspot.com/   http://www.lindisen81.blogspot.com/   välkommen dit, än så länge lite under uppbyggnad, men tanken är att ni där ska få följa mig, Johan och bebis samt få ta ...

Ovido - Quiz & Flashcards