Direktlänk till inlägg 12 april 2007

Ikea...igen...

Av Lindisen - 12 april 2007 21:58

Efter jobbet hämtade jag upp Johan i Bergshamra. Vi tänkte ta en snabb tur till Ikea för att köpa tv bänken som vi inte köpte sist vi var där. Väl framme så skulle vi ha en del till ett nattduksbord som saknades, vilket tog lite tid. Kom oxå på att vi hade ett tidigare kvitto från Ikea, från sist vi var där, på ca 4600:- Dom hade nån kampanj att man skulle få presentkort på 500:- om man handlade möbler för mer än 5000:- Eftersom vi handlat för så mycket nu när vi köpte tvbänken oxå så tyckte jag vi borde få ett presentkort! Så vi fick väl gå runt typ hela Ikea och hitta någon som kunde hjälpa oss eftersom alla sa typ olika saker. Det slutade med att vi fick våra 500:- nere vid kassorna. Jag hann med att bli både arg och väldigt irriterad! Verkade ju inte som att dom hade någon koll på vad de har för kampanjer eller nånting. Ja ja vi fick vårat presentkort iallafall!Fick "Bebiströjan" idag av en arbetskamrat. Hennes dotter hade haft den när hon var gravid. Får se hur länge jag kan ha den, jusst nu sitter de jättebra!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lindisen - 2 december 2008 18:23

www.lindisen81.blogspot.com

Av Lindisen - 31 januari 2008 09:42

vill ni läsa om mig, min dotter och en massa annat så kika in här; www.lindisen81.blogspot.com...

Av Lindisen - 6 juli 2007 14:45

www.lindisen81.blogspot.com  www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lin...

Av Lindisen - 9 juni 2007 08:58

  www.lindisen81.blogspot.com   välkommen dit!!! 

Av Lindisen - 6 juni 2007 07:10

  Här kommer jag att husera med min nya fina blogg;   http://www.lindisen81.blogspot.com/   http://www.lindisen81.blogspot.com/   välkommen dit, än så länge lite under uppbyggnad, men tanken är att ni där ska få följa mig, Johan och bebis samt få ta ...

Ovido - Quiz & Flashcards