Direktlänk till inlägg 16 april 2007

Flodhästen funderar

Av Lindisen - 16 april 2007 13:57

Alltså stor viktuppgång eller typ inte någon alls. Spelar inte någon roll. Känner mig som en FLODHÄST rent ut sagt!

Sedan inskrivningen på mvc har jag gått upp totalt 4,5 kilo, inte mycket tänker du nu. Ska väga mig imorn igen och mäta magen och allt. Är beredd på det värsta...

Det känns som om jag gått upp typ 10 kilo på bara ett par veckor. Känns som om fettet droppar längs mina småmulliga kinder. Har alltid haft en envis liten dubbelhaka och småtjocka kinder. Nu är det varken en envis liten dubbelhaka eller småtjocka kinder. Jag ser mer ut som en påssjuk flodhäst som har en klädnypa med en påse sten under hakan...

Alltså, detta fikabröd säger jag bara... Jag tänker såhä; nja en liten bulle kan jag ju UNNA mig (observera unna) och ett glas saft gör ju inget. Nämen finns det kaffe oxå? ja jag kan ta en liten kopp... ojdå bjuds på karameller ser jag, ja en kan jag ta då... Fikabrödet byts ut till typ en hel längd, saften blir en KANNA saft, kaffet blir typ en STOR kaffe istället för en liten kopp och den där karamellen blir väl en näve eller så...

Ja lite har jag överdrivit, det kan jag erkänna. Men det är nästan såhär, varje dag. Nu har jag tagit fram sockerkaka ur frysen jag tänkte fika på ikväll.

Kom just från en kompis där vi fikat och nästan delade kanellängden. Det gör det inte lättare att hon oxå är gravid!

Nä gravid är man ju inte varje dag så nu ska jag nog unna mig ett glas saft!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lindisen - 2 december 2008 18:23

www.lindisen81.blogspot.com

Av Lindisen - 31 januari 2008 09:42

vill ni läsa om mig, min dotter och en massa annat så kika in här; www.lindisen81.blogspot.com...

Av Lindisen - 6 juli 2007 14:45

www.lindisen81.blogspot.com  www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lindisen81.blogspot.com www.lin...

Av Lindisen - 9 juni 2007 08:58

  www.lindisen81.blogspot.com   välkommen dit!!! 

Av Lindisen - 6 juni 2007 07:10

  Här kommer jag att husera med min nya fina blogg;   http://www.lindisen81.blogspot.com/   http://www.lindisen81.blogspot.com/   välkommen dit, än så länge lite under uppbyggnad, men tanken är att ni där ska få följa mig, Johan och bebis samt få ta ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards